Profil

Skype for Business bruger kursus - Hvem står bag?

Lynckurser.dk ejes og drives af undertegnede; Frank Jensen.
I 2010 var jeg så heldig at komme med på projektet som underviser, da Jydske Vestkysten, som de første i Danmark, implementerede Microsoft Lync som organisationens UC- og telefoniløsning. Det var min opgave at stå for udviklingen og afholdelsen af slutbruger kurser for alle 340 ansatte på avisens 12 lokationer fordelt over Vest- og Sønderjylland.
I slutningen af 2014 blev Lync opgraderet både teknisk og grafisk, og blev til det Skype for Business vi kender i dag.
Siden starten i 2010 har jeg efterfølgende afholdt talrige Skype for Business/Lync kurser, seminarer, workshops og oplæg for medarbejdere, ledelsesgrupper, superbrugere, IT-supportere m.m.
Desuden har jeg bistået mange firmaer og organisationer med den organisatoriske implementering af Skype for Business/Lync.

Min formelle pædagogiske og undervisningsmæssige bagrund er en uddannelse som folkeskolelærer. Jeg har undervist i IT på fuld tid siden 1999 inden for webdesign, grafiske programmer som Photoshop og InDesign og de senere år fortrinsvist i alle versioner af Microsoft Office, Microsoft Office 365 og Skype for Business/Lync.

Før jeg i 2009 startede op som freelance, har jeg været fastansat underviser hos bl.a. Kompetencehuset i Aarhus, Aarhus Medie- og Designskole, VIA University College Horsens og Jensens Kurser A/S Aarhus.

Min spidskompetence er min evne til at motivere og formidle, så selv svært tilgængeligt stof bliver letforståeligt og nærværende at arbejde med. Jeg er engageret og levende i min undervisning, er en stærk formidler der formår at brænde igennem og er vant til at håndtere en undervisningssituation med mennesker med meget forskellig faglig baggrund – også samtidig. Jeg har en god fingerspidsfornemmelse i undervisningssituationen, har masser af empati og er altid i faglig og pædagogisk øjenhøjde med deltagerne.

Alle kurser og forløb hos Lynckurser.dk aftales, planlægges og udformes i tæt dialog med kunden, så der præcis undervises på de måder og med de problemstillinger og temaer der ønskes. Det sikrer en høj grad af fleksibilitet – både hvad angår tidsramme, antal deltagere, indhold og kursusform.